Sprint Selling

De flexibele toekomst van verkopen

Het Sprint Selling Trainingsprogramma is de meest innovatieve, vooruitstrevende verkoop-methodiek die momenteel op de markt verkrijgbaar is. Het brengt de behoefte van uw klant om zich te binden en de flexibiliteit in evenwicht door verkopers te voorzien van een succesformule en de verkoopvaardigheden om deze uit te voeren. Dit programma maakt uw team wendbaarder en stelt hen in staat om volatiliteit om te zetten in een concurrentievoordeel.
Het is hoog tijd dat de verkoop de top in prestaties bereikt.
Na jaren van volatiliteit en enorme veranderingen in de wereld van koop en verkoop, is het nu tijd om de verkoop een boost te geven. Om te kunnen winnen is het van belang dat uw salesteam momentum kan creëren in elke sales dialoog. Sprint Selling™ integreert deze mogelijkheid in uw sales organisatie door elke verkoper het vertrouwen te geven te weten wat hij moet doen, wanneer, hoe en waarom.

Sleutelelementen van het Sprint Selling™-trainingsprogramma

Het Sprint Selling™ -programma is gebaseerd op twee krachtige en vertrouwde verkoopbenaderingen: Solution Selling en Consultative Selling. Deze nieuwe methodiek bundelt meer dan 40 jaar ervaring in één effectief programma om de winstpercentages te verhogen, de cyclustijd te verkorten en de omzet te verhogen. Sprint Selling™ richt zich op drie sleutelelementen: belangrijke kansen, verkoopsprints en essentiële verkoopvaardigheden. Ieder element samen vormt de basis van een flexibele sales aanpak.

In dit programma leer je de cruciale acties die verkopers moeten ondernemen, en een flexibele methode om deze uit te voeren, waaronder hoe je :

  • Op effectieve wijze consensus stimuleert, stakeholders beheert en risico’s verkleint.
  • Tijd- en energieverspilling vermijdt door gefocust te blijven op het uitvoeren van de juiste activiteiten op het juiste moment.
  • Technieken toepast om de waarde te kwantificeren en uw aanbod te differentiëren.
  • Flexibele sales skills toepast om uw klant dialogen te verbeteren.
  • Technieken en hulpmiddelen kan gebruiken om kansen te kwalificeren en de waarde ervan in te schatten.
  • Gedragswetenschappen kunt gebruiken om je overtuigingskracht te vergroten en het momentum te vergroten.
  • Een samenwerkingsplan creëert dat klanten door het kooptraject leidt en vertragingen voorkomt.
  • Toegang krijgt tot stakeholders die hoger en breder staan in de organisatie van de klant.

Laten we eraan beginnen. Klik hier en vraag een meeting aan waarin we zullen bespreken
hoe Sprint Selling™ echte resultaten voor uw team zal opleveren.